søndag 4. september 2011

mi nuevo amigo y en


Malin er min nye kompis her nede, veldig like i personligheten og musikk smaken. Utrolig gøy å møte noen som er så lik, da går ting av seg selv :)
Torsdag spilte hun på gøtt mos under Nilo, i bar`n til typen.
Fredagen ble jeg med henne til Puerto Rico, ca 30 min med buss.. Dette kostet ca 20 norske kroner, hehe Her har hun har fast spillejobb tirsdager og fredager på en norsk bar som heter N44.
Her satt jeg å drakk litt øl å lyttet til musikken, som er kjempe bra :) Og kjempe fin utstråling!
Traff også en haug bergensere, de satt rett bak å ved siden av meg på flyet ned. Veldig koselige mennesker, jeg hadde vist gjort ett godt inntrykk på Mora/bestemoren, hehe søt dame. Slengkyss å komplimenter i massevis å masse fyllerør. ;P
Når Malin var ferdig med underholdningen, omvendte vi hele restauranten til disco;) Ble en kjempe koselig kveld, å mye tull å fnising. :) Og som Bergensere er, så blir det mye spandering vettu;)

Lørdag reiste vi på eventyr igjen, Malin kjenner jo folk overalt. Så vi tok bussen til Playa de Cura. Ca 10 min lengre enn P.R.
Veldig liten å koselig landsby, med en karaoke bar, å 1 irsk bar. Vi skulle på den Irske, for her var det nemlig live band som skulle spille. De kjente Malin, å hun skulle synge noen sanger sammen med de. Herlig musikk, å herlige mennesker :) Enda en Vellykket kveld :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en saklig mening eller innvendig, så vil jeg gjerne høre =)