tirsdag 22. mars 2011

Bleiekake

Jeg kan a jeg å om jeg vil!.
Her om dagen fikk jeg en litt brå innbydelse til suprise babyshower dagen etterpå kl 18.00! Jeg skulle på jobb fra 07- 15 å ante ikke hva jeg skulle kjøpe!. Søkte litt på nett, over typiske gaver osv, da jeg kom over Bleiekake!. Ganske så søte å geniale.. Bleier får man jo ikke nok av når man har barn, og kaken kunne man pynte med så mangt.. =)
Så jeg brant innom rema1000 på vei hjem, hamstra Libero for nyfødte, sutter og smekker.. Her kan man kjøpe alt av det man trenger til ett lite barn eller mor igrunn.. Så var jeg innom mini-mal på lasses, å kjøpte en søt bamse og litt pynte band og cellofan!.



Det man trenger er :

Bleier. Jeg kjøpte 1 pakke av de aller minste 0-2 kg + 1 pakke 2-4kg. ble 70 bleier tilsammen.
En rund papp plate, som fat. (ca 30 cm i diameter)
En papp sylinder, enten en tom tørkerull, eller du kan rulle en pizza eske ect.
Aluminiumsfolie til å dekke papp fat og sylinder.
Teip
Gummistrikk
cellofan og band
Pynt i alle fasonger. Helt opp til deg,=)

Denne tok meg 1 time å lage, å da var jeg passe stresset grunnet dårlig tid!. =P

2 kommentarer:

  1. Kjempe festlig gave Mikki! Og bleier er noe man virkelig trenger. =)

    Hahah.. jeg ler av den katta som sitter i vinduskarmen på ett av de bildene der og ser skikkelig sinna ut! =D

    SvarSlett
  2. heheh hu er ikke sinna, hun Poser;)
    Hun liker best å bli tatt bilder av fra høyre;) så litt furten kanskje;) hehe
    ja veldig artig gave, å man kan bruke så mangt =)

    SvarSlett

Har du en saklig mening eller innvendig, så vil jeg gjerne høre =)