onsdag 31. august 2011

Mitt nye hjem Nilo

Hadde en koselig kveld i Oslo i går, med mamma å pappa som var snille å kjørte meg inn til Oslo i dag.
Spiste en bedre middag på New Orleans, før jeg traff Elin, Teigen, Ida, Talla å co på Cafe sør. Ble noen øl og en hyggelig avskjeds kveld. =)

Så i dag startet reisen, "mitt nye liv", Kl 11.20 gikk flyet fra Gardermoen. 7000+ meter over vannet, 700Km/h, 5.5 Timer.
Traff Morten på flyet, driveren av IF senteret i Arguineguin som jeg har vært i kontakt med flere ganger. Møtte da også Lisbeth på flyplassen som jeg har snakket med, dessverre for meg så var det ikke plass i bilen demmes, Men fikk Nr til Morten, så var bare å ta kontakt :) Vel første "kontakten" i boks :) Var også muligheter for jobb der, Good to know.



Nå er kl 18.30 lokal tid. Fikk tatt taxi hit til Nilo. Her var det ledige rom som jeg fikk tips om.. ROM 84, koselig lite. Flere svenske naboer her. Litt overskyet nå, men er jo kvelden, herlig temperatur. Nå skal jeg ta meg en tur rundt i området å sjekke forholda, få no mat i kroppen :)
Min nye venn Alejandro ;) 

Mine første matvarer, Kjøpt på EuroSpar, der hadde de litt av hvert.. Å øl, det er ikke samlet på 1 plass som i norge, hehe er jo over alt!. regne Polet i butikken. :) 
Måtte kjøpe litt forskjellige lokal øl, prøve å finne en favoritt :)
å dette kom på den nette sum av 9,6 eruo:! haha Gøøy! :) 
Miiiiiils å finn crisp! da er det jo greit;)

Hasta La Vista,..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en saklig mening eller innvendig, så vil jeg gjerne høre =)